KlusNoaber gezocht hibiscusstraat 37

Welkom Forums #6 | Klusnoaber en/of vakman gezocht KlusNoaber gezocht hibiscusstraat 37

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Linde1992
    Deelnemer

Ik wil heel graag mijn huis gaan isoleren. Ik ben best handig en doe al veel kleine klusjes in huis. Ik heb alleen nog nooit een echte grote klus gedaan. Ik wou maar beginnen met het isoleren van de zolder, deze gebruik ik eigenlijk alleen als opslag. Dus als de klus een beetje uitloopt kan ik in ieder geval nog leven in mijn huis.

Is er iemand die met mij een wilt kijken hoe ik het aan moet gaan pakken en mij tips kan geven als ik even vast loop?
    Koffie en taart zal klaarstaan;)

Top, lekker bezig en wat goed dat je je huis wilt isoleren. Met het isoleren van je zolder kan je een hele hoop winst behalen!

Heb je al een energie advies aangevraagd? Dit kan je via de website van 50TG aanvragen en is gratis. Dan komt er iemand langs die samen met jou je hele huis door loopt en kijkt wat er precies allemaal moet gebeuren.
    Dan heb je en goed overzicht van de klussen die er moeten gebeuren aan je huis en kan je een plan maken om dit allemaal stap voor stap aan te pakken.

Maar als je dak nog niet aan is gepakt zal die er zeker tussen zitten;)

Ik wil je wel helpen met het maken van een klusplan om je dak te isoleren! Moeten we binnen kort maar even een kopje koffie voor drinken;)

Linde1992
    Deelnemer

Ooww echt? dat wist ik niet. Ik dacht laat ik maar gewoon beginnen en zien waar het schip strand. Maar dan vraag ik dat meteen even aan!

Maar fijn, ik heb vooral iemand nodig die even kan bijspringen als ik vast loop. Voor de rest moet ik de klus wel zelf kunnen doen met een paar vrienden.

verder vraag ik me ook af welk isolarie materiaal ik moet moet bestellen en hoeveel. Hoe veel en welke gipsplaten met ik halen? en bijvoorbeeld ook welk gereedschap heb ik nodig.

Mijn man is heel lief maar niet echt handig, dus de klusjesvrouw gaat het hier oplossen:)

kijk goed bezig! Zullen we binnen kort koffie doen? Dan wachten we even jou energie advies af. Dan kunnen we daarna een plannetje maken en een todo/tohaal lijst maken.

Wat zullen we doen, door de week een keer of in het weekend?

Rene Flierman
    Deelnemer

gelukt?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.